11 August 2009

Futsal PLPDT


Salam promosi buat mana2 yang telah 'selamat' tersesat di laman xyamani ni (heheh)..


Persatuan Lepasan Pelajar Darul Taqwa (sekolah rendah xyamani nih) diwujudkan pada tahun 1996 (berdasarkan surat jemputan dari sekolah yang masih dalam simpanan)..hasil usaha juga idea para asatizah dan lepasan pelajar yang ada waktu tu, terbentuklah persatuan ni..


Maknanya tahun ni dah 13 tahun la (eh eh..ye ke ni?macam tak caye plak...)emm..boleh buat sambutan ke 15 tahun la lagi 2 tahun, ustaz Presiden!


Buat adik-adik (pasal annas 1st generasi)..bagi la sokongan kepada persatuan kita ni..kat sekolah ni la dulu kita belajar ABC, alif ba ta..belajar lap hingus (??)..


kalau tidak kepada sekolah ini kita berbakti (melalui PLPDT), kalau tidak kepada asatizah itu kita hulurkan tangan ringankan beban, kepada siapa lagi agak2nya?


Di sekolah ni la tempat kita belajar, berlari (kejar van nak balik), dapat kawan (juga hilang kawan)...melalui asatizah itu, kita belajar tentang Allah..tentang Al Quran..tentang bukit bukau sebagai pasak bumi (kelas Ustaz Hazha 1990)...


annas ada banyak dan terlalu banyak kenangan dan pengalaman bersama DT juga PLPDT...kalau nak disenaraikan tentu tak muat kertas..


apa pun, sekali lagi dengan sukacitanya (macam nak umum raya lak!)..annas wakili PLPDT yang dikasihi menjemput semua lepasan untuk sama2 menjayakan program kali ni (annas kirim doa dari jauh..)..as salam

No comments: